dreaming back


Kollade igenom gamla inlägg. Kommer aldrig glömma det thailändska nyåret. VATTENKRIG och party hela dagen!! Den här bilden är från just den dagen, 13 april 2010.

Postat av: Anonym

Åh jag är så glad över den resan, får värsta känslan i magen och känner mig så jävla glad- bästa resan och vill tillbaka till Australien och thai!Det var verkligen dem bästa dagarna i mitt liv än så länge- inte alla men dem flesta, hihi<3

2010-09-30 @ 21:50:11
Postat av: mel

ja jag blir också värsta glad av att tänka på dee. vill också tillbakaa nåndag! när jag kollade alla inlägg man hade skrivit så blev man jätteglad hahaa! bäst♥

2010-09-30 @ 22:59:44

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0