1:15

Sista inlägget för inatt hahhaa. Ska upp och gå tidigt. För fatta vad jag har ont i magen och känner mig som en tjock boll. Varför äter jag ALLTID alltid så jädra mycket när jag väl äter något gott. Bror hade även godis här (som vanligt) som även det slank ner.... Hade ju ändå redan syndat. vem kan tacka nej till häxvrål??

1. Nej men seriöst. Varför vräker man i sig så mycket gott//fett när man vet att man kommer må så illa efteråt?



2. Ska börja på gym igen hade jag tänkt.. Vilket ska jag välja??
VS         

The questions of the day...
Nu blir det sängen, ska bara rulla ner för trappan först.

Postat av: Jesper

M!

2010-09-28 @ 21:52:55

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0