2.oktober

Well well! Gårdagen var en bra födelsedag! Fick äta massa gott, fick fina gratulationer, firade min fina moster med en överaskningsfest, dansade loss med syster på harrys!

Så det var kul!! Roligt att gå ut med syster måste jag då verkligen säga! Alltså hennes komentarer är så roliga!!Måste erkänna att jag har känningar i kroppen och huvudet efter gårdagen... Drack några drinkar igår som jag önskade att jag inte gjorde. Skulle dricka "likör 43 med mjölk". Haha min syster tog samma och sa med en gång uuuurrrscccccch, det här är INTE mjölk, detta måste vara grädde. ÄH NEEE svarade jagh då.. Hon frågar bartendern som säger att jo, det är lite grädde i jaa. ÅHH hahha dog lite där. Drack kanske tre sånna totalt, och kunde druckit 2 till men då sa de stopp. Inte lätt när man blir bjuden... Ne men iaf, kommer aldrig mer dricka sånna!!

Blev idag väckt av jobbet, lika bra de! Ska ut och ta en långpromenad, måste bli av med all grädde  in the body. Så en slinga på en mil är såå rätt i detta läget och i den här friska luften! Ikväll blir det jobb :)


SCHLEETEN :D men det är också så rätt efter en 20-årsdag!


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0