In Hua Hin






Matkursen som vi var på i Patong. Där är de två maträtter jag lagade. Det smakade mumsfilibabba och var jätteenkelt att göra. jätteenkelt bra svenska haha :) jag ser ut som en mamma på bilderna tycker jag? haha jajaa



n  j  u  t  a



En matsedel vid Phuket town. Man delar allt med 4,30 för att vara exakt. så ser vår valuta ut för tillfälligt. alltså cirka 8 kronor. bussresan till hua hin från phuket var var jävulsk. åkte 18 och kom fram 3.30. fick vänta på att checka in till 9
  


i hua hin. jag kommer att sakna att gå på stränderna när det är varmt och skönt. bara tre nätter kvar här nu. längtar hem men kommer sakna allt.

Postat av: Pappa

Maten såg väldigt god ut. Fina bilder, hade platsat i en mattidning.

2010-05-09 @ 01:02:22

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0