MAT MAT MAT

Snart beger vi oss mot vår thamatsutbildning, eller vi ska laga två rätter var. SKA BLI SÅÅ JÄKLA SKOJ! Jag älskar thaimat!

Mina två thairätter jag ska laga är följande ..

- Fried chicken with cashew nuts
- Fried vegetables with meat of my choice

Jag kommer också förmodligen att köpa en eller två! thaböcker .. Jag vill ju bjuda på massa thaimat när jag kommer hem! 



Nu drar vi om sisådär 15 minuter! TUMMEN UPP hahaa

Postat av: Anna

Har de fried rice där också? Det kan jag faktiskt sakna lite ibland från Ghana :P

2010-05-05 @ 22:13:30
Postat av: Pappa

Gillar Thaiköttbullar

2010-05-07 @ 08:55:25
Postat av: Anonym

Tummen upp...

Kramiz

2010-05-08 @ 02:05:23

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0