THAILAND

JAG ÄR I THAILAND NU! Det är så bra här tycker jag av de3t lilla jag har sett. Det kommer bli 47 oförglömliga dagar. Vi har spendert dagen med att kolla omgivningen här, ätit en stor buffe cirka 200 kronor men första dagen får man fira tycker jag! Annars kommer vi nog leva extremt billigt här, man lan leva som en kung :D

Imorgon drar vi till Kho Phangan på morgonen 7.15. Där ska vi ladda inmför full moon partyt som kommer att vara där den 30 mars. Jag kommer at5t ha med miog kameraan i högsta hugg haha! Gratis internet har jag, men snart ska jag sova, för de senaste två nätterna spenderades på två flygplatser så jag känner mig trött nu!  

Postat av: Anonym

Hm du verkar en aning lite full när du skriver, eller verkar det som så iallafall...ha ha men njut av de 47 dagarna... I Sverige är temperaturen något lägre..

Ta vara på varann...

Kramizz

2010-03-27 @ 20:11:14
Postat av: melanie

haha ja de kan man faktiskt tro men sa ar inte fallet. ursakten ar att man har en sadan press pa sig nar internettiden tickar ner.



har i thailand ar allt superbra! jag alskar det har! ett inlagg och ett mejl kommer nar jag inte har nagon tidspress pa mig !! KRAAMAR :)

2010-03-29 @ 13:05:09
Postat av: Anonym

Ja ha, då fattar jag din simmiga text....bättre när du kommer hem till Sverige då har du ju 7 - timmar att gå på, mot Thailand och hinner med att skriva klart meningarna utan tidspress......Kramiz

2010-03-29 @ 23:45:08
Postat av: melanie

inlagg kommer imorn !! ;) jo men jag ska komma hem den 11 maj haha :) KRAAAMAR

2010-03-31 @ 13:08:30

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0