Onsdaaag!

Nu sitter jag har, regnet oser ner! Men det ar lika bra det. For jag ar ganska trott. Vi var pa utgang igar, det var roligt men jag blev sa himla trott ocksa. Dansade lite. Saklart ;)

Innan det var vi bjudna pa middag, det var sa jakla gott! Grillad oxfile med potatis, sas och sallad bestaende av bland annat fetaost och advocado! Jag lever for mat nastan. Nar jag kommer hem ska jag laga massa gott! Ska bli en liten kock, min syster far lara mig allt hon kan haha!

Det blev en liten snabb uppdatering. Horde att snon ar pavag bort, later bra! Ha det superbra dar hemma!!

Postat av: mamma

Ja snön börjar iallafall smälta på toppen, men det är såå långt kvar innan den är borta kan jag lova. På Fredag åker vi till Spanien jiii pii Många kramizar mamma

2010-03-10 @ 00:28:20

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0