Mat ar en del av livet !

Tjuuuu! Idag har jag tagit det valdigt lugnt! Vi har sett pa massa kort fran forr och atit mat, godis och cheescake. Jag ar sa full man bara kan bli. Backpackerlivet = bli tjock :)

Seriost faktiskt! Fast samtidigt har jag gatt ner kanske tre kilo efter Ghanaturen. Sa jag vet inte. Men efter dessa tva veckor jag ar har och bor i ett hus kommer jag nog lagga pa mig de kilona igen!

Maste skriva av mig lite. For jag har precis smaatit lite choklad nu nar jag ar har ensam. Caroline ar namligen ute pa en powerwalk och Berith ar pa bouleklubben och lagar mat. Nar carro kommer hem om cirka 10 minuter ska jag bege mig ut i duggregnet for dagens andra jogging/powerwalk-tur. Ater man gott maste man rora pa sig. Man vill ju faktiskt vara liite FIT infor sommaren 2010 i Sverige (som jag tror kommer att bli den basta hittils).

Manga vanliga halsningar fran en overmatt MELANIE !!! :) Som har insett nu i de senaste dagarna att hennes nya passion i livet ar att se pa matprogram och att laga mat och efterratter (langtar nar jag kommer hem sa jag kan visa mina gomda talanger, har skrivit upp massa recept ocksa sa jag kan bjuda pa lackerheter back home)


Postat av: Anonym

Ja det ser jag verkligen fram emot, nya recept är alltid kul...Och så kan du kanske glänsa över syster yster(Men då måste du nog verkligen ha ett glänsande recept...) många kramizar

2010-03-30 @ 00:31:52

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0