YEES

Idag klarade jag medicin och insulinprovet. Så skönt att ha det klart. Fick suget av att vilja plugga, flytta in i något eget. Till våren ska det skeeee! Inget bestämt än, förutom i mitt huvud! :)

Har varit ute på en liten springtur idag. Ville kolla om jag kunde springa 2 km på under 10 minuter, alltså 5 min/km.. Helst ville jag prova på 3 km på 15 minuter men hur gick det.. Inte så braaaaa haha, jag måste ha fått sämre motion eller så berodde det på allt jag har ätit idag. För det gick åt skogen så att säga. Jag hade med mig min kära iphone som jag höll i handen, den har gps och berättar hur fort man joggar/km. Jag försökte hela tiden hålla mig strax under 5minuter-strecket men det var så j  o bbbb igt. Jag klarade det inte. Försökte två gånger.

Jag klarade 1 kilometer på fem minuter men inte mer.

Jag kan jogga länge om jag joggar sakta. Jag ska klara det någongång, polisprovet tex går ju ut på att man ska klara 2 kilometer på under 10 minuter. Inte för att kag nu ska ta det provet men jag vill fprtfarande veta att jag skulle kunna klara det.

HMM annars då.... jag kommer få skattepengarna i augusti SURT säger jag då man ser att alla andra har fått dom (facebook) ähh, har inte så mycket mer att skriva, vi höres :D


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0