lovely summer

Älskar detta vädret, vet inte hur många gånger jag har sagt detta men it so truuue! De senaste dagarna har bestått av en del solande, färgen kommer snabbt tillbaks. Hade cyklat i 40 minuter i shorts och efter det hade jag fått världens bonnebränna! Jag har även vart på två spontanutgångar, på en av dom var det inga folk (dagen-efter-studenten SMÖGEN) och nästa dag var det fler och därför roligare! Har även fikat, spelat rockband, gått strandpromenaden osåå riktigt najs har det vart! Nu är jag trött, men håller på och laddar ner två filmer som tydligen ska vara väldigt roliga- alvin&gänget och alvin&gänget 2, blir nog en film innan läggdags! 

På tisdag ska jag jobba, det ska bli kul, vill börja jobba mycket- i need the money!

   


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0