31 juli

SERIÖÖST tiden går så sjuukt fort! Imorgon är det Augusti??? Herregud!

Ska uppdatera lite mer nu hädanefter, i alla fall för ett tag! Fast just nu ska jag sova, har haft fullt upp den här veckan. Varit statist mån-tor och det har varit riktigt riktigt kul. Har två dagar kvar, eventuellt fyra..

Nyss jobbat, ska upp tidigt imorn på jobb. En händelserik dag på jobbet idag. Mår sådär över en viss grej ahhh, är kanske därför jag vill skriva av mig lite.. Jag hoppas det går bra men det märker vi imorgon.

Men som sagt, vänta er mer uppdatering nu.

AND BE HAPPY!! haha.

Postat av: Sabina

Hade du kul på fjorden? :)

Kul med mer uppdatering, hehe ;) <3

2010-08-01 @ 20:41:59

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0