tårar,svett och skratt

Den här resan har redan bjudit på allt detta! Det är livet säger jag, och man kan ju undra vad som komma skall(carolines ord). Tårar kan man ju undra om, en liten olycka med mobilen handlade det om. Om vi säger såhär, det är ingen idé att skicka några sms eller ringa till mig, har ingen för tillfället. Historien behöver vi väl inte dra haha! Ska köpa en ny mobil snarast! har funderat på en iphone här, det är väldigt billigt. En olåst kostar 4500 men jag vet inte om den funkar som den ska, så det blir nog en annan medelbra istället.

Annars har vi det väldigt bra här i den fuktiga värmen! Det påminner om Ghana lite, toaletterna till exempel. Många toaletter här har ett hål i golvet, men det finns oftast även en vanlig toalett också som tur är. Vi lever som i en dröm när vi går bland shpopingcentrena här! Jag har fyndat lite, en t-shirt, gladiatorskor, nagelfil, klänning- lite smått och gott. Skorna här är väldigt billiga om man jämför med Sverige. Det är ett paradis för skoälskare!

Idag har vi varit i ett högt torn! 421 meter, fin utsikt! vi har också testat på att grilla lite, jättegott och roligt att äta med "träpinnar", det kom fram en del folk och hjälpte oss(såg det ut som om vi behövde hjälp eller?!?!) Vi har det i alla fall bra här nere! Snart bär det av till Singapore, exciting! Jag gillar att prata engelska haha! Det är bra att man blir bättre och bättre om man säger så :)

         

Jag har fler bilder, men tiden är knapp och vi hade tänkt att lägga oss. Caroline gäspar en del nu så det är dags att gå! Uppdatering följer! Jag gillar kommentarer.. Dåligt med det! Godnatt!(klockan är 00.50 här)


Postat av: David

Skrattade gott åt mobilhistorien när jag läste den på grannbloggen! Repris från Ghana-historien? Men ni verkar ha det gött! Går det att lägga upp bilder i större storlek? ;)

2010-01-24 @ 18:00:09
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: Carros mormor

Tråkigt med din telefon. Kanske du hittar något i Singapore. Jätteroligt att kunna följa er på bloggarna och titta på dom fina bilderna. Var rädda om er. Kram Carros Mormor

2010-01-24 @ 19:51:38
Postat av: Moster Therese

Hej vännen. Vilka underbara foton!!!! Synd me mobilen, men what the häck, värre saker har väll hänt. Kul läsning!! Ha de nu så himla gött!

kramiz från moster

2010-01-30 @ 19:15:50
Postat av: från lilla mamma

Ja ja ser man på, kan du inte hitta en mobil på någon loppis för en tia, då har du ju råd att köpa en ny varje vecka. Thi hi. Det viktigaste är att ni håller reda på varann. Matriella saker går det alltid att fixa. Var rädda om varandra. Kramiz

2010-02-01 @ 00:27:16

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0