I Singapore!

Sitter nu pa ett gormysigt hostel som heter Rucksack inn! Har kan man spela wii, kolla pa dvd:er, ata mat gratis nar man vill och sa! Vi klagar inte om man sager sa. Jag kanner mig lite utmattad nu, vet inte hur lange sedan det var sedan jag sov, runt 35 timmar sedan ungefar! Man blir overtrott sa det ska bli skont att sova i en sang idag!

Natten pa fltyplatsen gick bra, vi har lart oss att fordriva dotid. Sjalva flygresan gick valdigt fort, 45 minuter bara. Bredvid oss hade vi en snarkande man haha det var inte okej! Sedan bar det av till hostelet efter ett antal byten pa nagra skytrains. (Sparvagnar som gar over marken) Val pa hostelet lagger vi vara vaskor och sedan beger vi oss till beachen. Resans forsta solning. Carro kan numera skylla pa att hon har en hudsjukdom som gor att hon blir rod om hon vistas for mycket ute i solen. Sanningen tycker hon ar for pinsam, men det kanske ni kan rakna ut vad det ar haha? Jag ska hjalpa henne nasta gang och paminne henne och sa de andra gangerna som kommer!

Ikvall ska vi kanske ga ut, det kan bli spannande men nu ska jag lasa lite tips om vad som finns att gora har i Singapore! Wifi funkar inte pa den barbara datorn tyvarr! Sa ni far sta ut med denna text salange. Bilder kommer nasta gang jag ar inne pa den barbara. Hoppas ni inte fryser for mycket dar hemma, har ar det vaaarmt!. Den 29 landar vi i Australien, Sydney -Jag glader mig!!

Postat av: mamma

Inte ok med en snarkande man? Jag har under mina 20 senaste år, haft det så varje natt. Så det är väl en piss i Missisippi en liten flyg tur med en låtande gubbe Hi hi. Kramiz

2010-02-01 @ 00:47:41

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0