BRISBANE

Sitter nu i en ny stad, kan ju bara saga sahar: Byron Bay var helt underbart! Har blivit foralskad i staden!! Bilder kommer nar jag har tillgang till min kara barbara dator, min bebis. I Byron Bay blev det shopping, promenader, glass, smoothies, party, solning och bad bland annat. Vi hade det sa bra! Man traffar ocksa en hel del folk som givetvis gor resan roligare. Jag trivs. M[ste dock saga att Brisbane inte alls ar lika bra som Byron Bay. Kan ju bero pa att det ar en storstad och det inte finns nagon strand. Eller det finns en men det ar en fejkstrand kan man saga, om man jamfor med tex byron bay ;)

Vi ska stanna har i Brisbane i tva natter, sedan kommer vi att vara fullbokade i tre veckor. Vi har gjort en grym planering, det var dyrt men det kommer det sakerligen att vara vart!! Det kommer bli solning, dykning, batturer och segelturer... LAAAANGTAR!! Uppdatering kommer att komma senare! Med bilder f;rhoppningsvis. Har markt att en del andra man har umgzatts har har lagt upp bilder, ture att dom inte ar taggade for dom ar inte sa jattesnyggaa haha :)

Ha det super!! Tanker pa eer

Postat av: Anna

Hej Melanie! Härligt att höra att du verkar ha det så bra :) Inte för att jag vet var ni bor eller om det är något för er, men jag har en kompis som var några månader i Brisbane förut, som jag vet rekommenderar det här hostelet: http://www.chillbackpackers.com

Är det verkligen säkert att du är brun nu då? Jag tror dig inte, tror bara att du kan bli gul :P Ha det bäst! Kram Anna

2010-02-11 @ 13:30:12

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0