3.aug

SÅ. Haha, vi spelade in två scener igår natt, var där från 19 till 5 så en del väntan blev de. En scen var alla med på och den andra var 10 statister med, däribland jag haha, gud vad nöjd man blev där ett tag, piggheten tog då över för någon timma! Det var tänkt att vi skulle spela in två andra scener också, men på grund av regnet som öste ner runt 4.00 så blev det inget med det tyvärr. Vi skulle komma tillbaka idag kväll men tyvärr jobbar jag ju kväll idag. Det är hårda bud att vara statist, vi ska åka 1,5 timma för att vara med på en enda scen haha. Det är frivilligt men de flesta kunde!

Sorry, men bilder togs det men jag vågar inte lägga ut dom, det är väldigt strängt med dessa bilder, men när filmen har kommit ut DÅ ALLTSÅ hahaha. (ÅR2011 MAJ...)

SMILE? Haha guud! Från amandas hemmeafest förförra lördagen. Har några kort från my iphone från den kvällen, ska se om jag kan ladda upp dom någon dag.



förresten... funkar inte bluetooht på iphone eller??


Postat av: Caroline

Gud så roligt mel, då kommer vi se dig på film, 2011! =)

2010-08-04 @ 15:14:53
Postat av: melanie

JAAA 2011 i maj KOLLA KOLLA KOLLA !!! hahaha :D

2010-08-04 @ 17:04:01

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0