Sista natten i koh tao

.. för imorgon bär det av till Malaysia, haha, vad det kan svänga med planerna. Jag gillar att man kan ändra det hur man vill ,att man inte har några bestämde planer. jag vill inte till Bangkok på grund av oroligheterna där. Punkt slut. Nästan, jag vill ju komma helskinnad hem utan några rabalber på vägarna haha. Så det blir alltså till Malaysia, vi ska ta en nattbåt och sedan buss till Kuala Lumpur. Redan tar allt som allt 25 timmar yeaah. Vi ska förhopningsvis bo på hotell med pool, ska kolla upp detta nu ikväll. Like it!

Just nu saknar jag hem rätt mycket, tro det eller ej:) Men här är det såklart bra, så jag ska verkligen inte klaga! Förutom att det är vissa dagar som man känner en extra stor hemlängtan, vilket jag har gjort nu det sista. Man är ju mänsklig! Inte mer med det, jag ska bli brun nu det sista, älskar solen som steker på min kropp ähh aaa right! SOLOLJA. 

Imrogon ska vi på en snorkeltur. Sedan klockan 21.00 ska vi p båtturen MOT malaysia.

Just nu: Väntar på en fruktsallad, kolla på hotell i Malaysia. Eftersvettas från strandjoggingturen. Packa väskan & eventuellt se på ett? avsnitt av one tree hill säsång 3 avsnitt 8 !!!

Miss you Kramar Melanie :)

Postat av: Pappa

Vad glad jag blir att ni inte åker till Bangkok ,roligt att ni tar råd av Ingmar o mig. Hört att Malaysia är riktigt bra.Hur smaka hummern. Saknar dig .

2010-04-17 @ 02:13:11
Postat av: Anna

Bra val med Malaysia tycker jag, det känns tryggt :) Hoppas att ni får det grymt där! Kraam

2010-04-17 @ 19:12:16
Postat av: Anonym

Mmmmmizzzz you........Kramizzzz

2010-04-18 @ 18:20:25
Postat av: melanie

ja anna det blev bra med malaysia, men bussresan hit var jävulsk haha!



muss u too mammi

2010-04-20 @ 15:10:36

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0