Phi Phi tomorrow !!

Höjdpunkterna sedan förra inlägget:
 
- Träffat min faster, magnus, caspian & moa. Var på deras hotell där vi badade, solade, fikade, lekte i poolen. Hade jätteul!
- Äntligen sett den omtalade "Håkans bar"
- Shoppat fina armband
- Haft hett väder så vi har kunnat steka vid stranden
- Äntligen fått ätit LAX, godaste på länge= Grillad lax, bakad potatis, dillsås och skagenröra mm
- Bokat resan till Phi Phi imorgon, upp vid 6.30 imorgon, najs!     








Jag har hört att det börjasr bli sol i sverige, det gillar jag :) Uppdatering från Phi Phi härnäst!!

Postat av: Anonym

Ja här har jag sett tussilago och det är för mig en riktig vårkänsla. Även stora tjocka flugor börjar studsa mot fönstret, brukar inte gilla dessa kryp annars, men känner att till och med de är välkomna. Även om dom har en tendens till att lägga en o annan lort på rutan....Kramiz

2010-04-09 @ 21:12:31
Postat av: Kim Persson

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se lite fina saker och inte bara det vanliga grejerna som man kan läsa om hela tiden. ;)

Postat av: Mia

Gillar om det du skrev! Spännande att se en del fina grejer och inte endast det vanliga grejerna som man kan läsa om varje dag. ;)

2010-12-01 @ 12:01:06
URL: http://jade.se/reseguide/phuket

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0