Malasya idag, Thailand i övermorgon!


TJEEEENARE! Ja här sitter jag just nu i sängen och slappar lite smått. Båda jag & carro är trötta, vi har ju faktiskt zpenderat natten på ett lyxhotell, besökt gymmet både gårdagen och idag, vart vid poolen och nyss ätit en stor frukostbuffe. Så inte undra på att vi nu är trötta när vi nu är ti8llbaka till det normala. (Ännu en gång på ett hostel men sex andra sängar och personer).



Så nu är det alltså slapp som gäller, sedan shoppa det sista - väska, skor, sololja, därefter vet jag inte alls vad som händer. I övermorgon däremot bär det av mot thailand PHUKET!!

:)

Postat av: Från mamma

Melli!

Till och med Carl Bildt går ut i Tv och varnar för Bangkok. Och att man inte ska resa dit.....Kramiz

2010-04-24 @ 03:23:16

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0