hej hej hej!

Jaaa, nu sitter jag här på ett shoppingcenter. Idag ska vi bara ta det lugnt, innan vi åker vidare till flygplatsen i natt. Det blir en del fika, mat och lite strövande i affärer. Imorgon är vi i Thailand igen!

Det tråkiga är att läsa om oroligheterna som pågår i Bangkok. Vårt flyg går ju därifrån!! Som tur? är går det inte förrän den 11 maj så då har det förhoppningsvis lugnat ner sig, eller också har det bara blivit värre. Vi får vänta och se. Ifakk det har förvärrats åker vi direkt till flygplatsen, men allt beror på hur det ser ut DÅ, runt den 11 maj. Jag hoppas att det kommer att lugna sig! Så oroa er inte där hemma, vi kommer inte att åka till smeten om det är oroligheter där.

Just nu sjunger en man på malaysiska och jag får så ónt i huvudet för det är så jäkla dåligt haha! Nu ska jag ta en ipren, sedan blir det nog lite mat. nasi lemak ska jag testa hade jag tänkt, det är ris kokat i kokosmjölk MMM. Ha det så bra där hemma! kramaaaar!

Grattis i efterskott mormor <3  Jag hörde att det bjöds på smörgåstårta och taccos på kalaset, det lät verkligen underbart gott!


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0