INFO INFO

Nu har jag nyss ringt till volontärresor angående min placering. Har inte fått reda på det än, och åker nästa vecka på lördag, så det närmar sig. Hon sa att hon inte hade fått svar från organisatopnen därifrån, men att det skulle komma nu till veckan! Vilket betyder att det är denna vecka som jag får reda på vilket barnhem och till vilken familj jag ska bo hos. Längtar efter det mejlet!

Frågade också vad hon rekommenderade att ge till värdfamiljen, detta var vad hon sa:
- Tvålar inslagna i fint papper (väldigt uppskattat)
- Plastpåsar med tryck (tew. ICA:s)
- Halsband och armband
- Något svenskt (exempelvis godis, glögg)
- T-shirt med tryck

Till barnhemmet:
- Såpbubblor
- Speciellt till små barn.. Kläder med stora storlekar
- Annars rekommenderade hon att köpa leksaker och sådant på plats.

Postat av: caroline

åh, trevligt! väntar med spänning, undra vart du får vara!

2009-10-06 @ 11:03:42

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0