SUNDAY

Förra inlägget erase. It was just my good luck haha. SÅÅÅ MIG DET SOM HÄNDE. EH det är bara att ta nya tag!

Igår var jag och klippte mig och fick en ljusare färg, min moster är så himla duktig! Shortcut is the place to be at, när man vilkl bli fin i håret!:)

Idag fick jag hoppa in och spela innebandy, inte spelat på hela säsongen men nu behövde dom folk så fick ju tacka ja, tillslut haha... men det var kul att träffa alla sköna bruds som spelar i det laget!

Just nu kollar jag lite utbildningar... Vill göra något kul, för i höst ska jag definitivt plugga och flytta till mitt egna lilla bo!!! Ingen mer höst/vinter med bara jobb, även om inte det heller är helt fel ofc!

BYEBYEBYE


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0