30.september

Idag har jag jobbat 15 timmar i sträck, det gick galant! Nu är jag hemma, hemma där maten står redo, så jäkla skönt! Idag var det varma mackor och en gratinerad hummer. Det var svamtmackor ska tilläggas.. Åt fem stycken

Åt så många för att:
- jag inte ätit det på år&dar
- fyller år imorgon och har då rätt att få äta allt jag tycker är gott!! Och gärna mycket av det då... Inte varje dag man kommer att fylla 20 åååååååår (:
haha säkert inga som bryr sig om hur många mackor jag åt

Igår fick jag ett telefonsamtal angående en intervju. Var lite svårt att rätt upp och ner svara på frågor om till exempel varför jag skulle passa till detta jobb osv. Men nästa vecka ska jag i alla fall på en gruppintervju, i göteborg... Exciting! Hoppas verkligen på att jag får detta jobbet, skulle nog vara ett väldigt roligt, utmanande och lärorikt arbete.

Sista dagen som tonåring OJOJ :)



Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0