the winter is coming??


hahaahaha!! en bild från surfcampet i australien. var en av den roligaste och samtigt värsta kvällen på resan, kunde inte hålla mig från skratt (eller glaset) mellan dessa killarna...... haah gud säger jag bara

LALAAA LAA! but right now i am in the bed! för tidigt imorn ska jag köra mina pärooooon haha till flygplatsen! De ska vara iväg två veckor, så vi får ha bilen alldeldes, alldeles för oss sjäva! Hur bra är inte det p¨å en skala?? Joo asbra!

Har två flätor i håret så det ska bli sådär fiiiiint vågigt, förra gången jag gjorde det blev det jättelockigt, så har gjort två lösare flätor för att få större flätor, haha inte intressant nånstans!!"

Har inte så mycket att skriva just nuuuu, imorn blir det förhoppningsvis in i dimman? kanske tål att tänkas på!

och äääntligen närmar sig julen, förra julen spenderades på en strand i ghana, så fatta så mycket jag ser fram emot allt som har med denna julen att göra!!! julmust, nötter, russin, glögg SNÖ, paket, köttbullat JULMAT, julsånger, kalleanka aa listan kan göras så jäkla lång--- ändå hade vi det bra den dagen förra året med sång och brasa och dans....  

ha det så bra, liten uppd iaaaaf :)


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0