24.10

jejeee! imorgon då smäller det.... haha eller inte. nej men jag ska i alla fall för andra gången testa att ge blod. förra gången var i mars 2009 och då gick det inte! hade ett för lågt blodvärde, låg på 111 men man ska ha 125 så hoppas det har blivit högre nu!! haha.



HAHA ÅHHHH ÅHHH VILL VARA BRUN IGEEEEN!!!!
detta var från maj 2009, och det är feeejk!!! haha men okej, tror bannemej det får bli en till soldusch snart igen, känner mig så mycket frächare! blond och brun, kan det bli bättre?? Börjar även få tillbaka mitt långa hår, klippte det rätt kort en gång i tiden när jag var i malaysia, ett infall och vips så blev håret kort på bara några sekunder.


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0