TJENNA

Sitter hemma och äter rabarber/rödavinbär paj. Jag har faktiskt inte lagat den utan det har mina kära mor gjort! Credit till henne jammi var det!

Idag har jag vart och hjälpt till att städa hos min morfar. Vi var några där och vi fick gjort mycket! Han har nämligen gjort ett gigantiskt bygge där, det är ett stort "älghägne" och även en restaurang/konferansrum/biosalong. Det är invigning på lördag och det ska bli så spännande att se hur det kommer att se ut! Ska troligen dit imorgon och hjälpa till med mat som ska vara på minglet på lördagen. Cirka 100 personer kommer att komma + tvfyrstad, bohusläning och så.

Jag har bytat header haha assnygg är denna. Den andra passade inte och har tröttnat på den.

 
Ananas-cheescake med röda vinbär som topping. Gjorde den till brors kalas.


Farmors smörbollar gjorde jag igår, riktigt goda! Topp tre-listan faktiskt.
Fyllning: vaniljkräm och smörkräm haha så jäkla nyttigt!




HAHAHA jag visste inte om att jag kunde skeela, men tydligen???! Ville visa mitt iphoneskal heheee

Yes det var de det. Jag måste även berätta att när jag var på den här insulindelegationen, så fick jag FYRA stick i fingret.. Jag som kände mig lite obehaglig till mods när vi skulle ta blodsockret på varandra... Maskinen cpade så därför fick jag några stick till. Kommer bli intresting att ge insulin m(ed en spruta) på en person när jag sedan jobbar.. 

Rätt långt inlägg. Älskar vädret just nu. Ser fram emot lördagen, det var allt för denna gången. Bloggar när jag har lust, precis så som det ska vara!

Postat av: Anonym

Ha ha just det där med skelningen, kanske ligger i släkten. Micka är ju opererad för just skelning. De va ett öga som inte riktigt hängde med och gick åt alla håll..hi hi Kramiz

2010-05-21 @ 22:18:21
Postat av: kjersti

herlig blogg :D

2010-05-25 @ 13:08:35
URL: http://kjerstibloggen.blogg.no

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0