dagens question

ha kvar eller inte ha kvar bloggen.. det är frågan. hmm i dont know.

ska snart på insulinkurs.

min iphone ligger på ok q8

händelserik dag änsålänge. trodde bland annat att jag slarvat bort mamma icakort med koden, vilket jag inte hade tuuuur. fick kortet spärrat haha, kortet låg hemma.

ska göra ögonfransförlängning, inte idag men snart, roligt!

peace&love? måste bestämma mig snart..

over and out, ska dricka upp min älskade smoothie nu


Postat av: David

Åh den som ändå fick gå en insulinkurs. Grattis! Fett med iPhone förresten!

2010-05-17 @ 12:46:48
URL: http://henneochhan.blogg.se/
Postat av: Anna

Peace & Love - svar JAAAAAAAA!!! ;)

2010-05-17 @ 14:14:17
Postat av: Anonym

Klart du ska blogga!

2010-05-17 @ 18:06:35

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0