FOTBOLL !!

Älskart! Det är så roligt att titta på, och SPECIELLT när det är VM...... Jag blir så rörd hahha får massor av känslor, det gör faktiskt inget att Sverige inte tog sig vidare, såklart är det tråkigt men det finns ju så jääkla många andra lag som är bra. Påtal om rörd, just nu när ja sitter och skriver det här inlägget hör jag samtidigt på Frankrikes nationalsång, och än en gång så är det en som blir så rörd att han gråter, EVRA. Haha så fint hahha!!! Jag kan helt seriöst få tårar i ögonen och till och med fälla en tår när jag ser sånt här eller om någon spelare gör något speciellt. Speciellt när Zlatan gör något otroligt har jag mer än en gång blivit såpass rörd haha så kan det gå ibland.

Ja nu är det Mexico mot Frankrike, spännande! Tittar ni på VM:ET eller?? Vem tror ni vinner? Jag tror på Argentina. Glädjen i deras spel och det stora hjärtat som Maradona tillför kan ju inte bli bättre, right?

Har inte så mycket att skriva. Det som cirkulerar i mina tankar är jobb till hösten, jag har skrivit CV och personligt brev nu i dagarna. Jag kommer ju vara timvikarie med det jag sysslar med nu men ska föröska få lite mer jobb. Det händer så mycket i matchen så jag kan inte tänka haha. Spännande match. Blir för mycket fotboll nu så jag ska itne skriva så mycket mer.

Uppdaterar mer en annan gång! Ha det så bra i fotbollsfebern  :D

Postat av: David

Tyskland vinner VM. Inget snack.

2010-06-17 @ 22:49:47

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0