16:39

HEJSAN!! Idag har de varit gott väder, så jäkla gott! Vart med madde och bland annat bakat kladdkaka, asgod haha, istället för ströbröd tog vi pärlsocker. FET OCH GOD blev den :D Just nu sitter jag vid soffan och kollar fotboll för jag kan inte röra mig efter all mat och kaka jag har ätiiiiiit. Vi har även diskuterat midsommar lite haha jag längtar, ska bli jättekul! Vi ska ta en husvagn till Lysekil, siviks camping, vi och två killar. Ska sätta upp förtältet och förhoppningsvis kommer några andra och är med och partaar, kanske havsbaded senare på kvällen! Massa jordgubbar ska det också bli.

Haha & jag hoppas att det kommer att gå bättre än vad det gjorde i lördags... haha hade kul innan det blev the end. 
 

Från i lördags då jag var hos emelie. Orutinerad var jag men nog om det!

Yes, det var en liten uppdatering. Ha det så bra :D


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0