TUESDAY

Sitter vid köksbordet och väntar på maten som är i micron. Främför mig ligger söötaste katten EVVER och gosar sig.



Jag ska snart till jobbet, börjar 14 och jobbar kvällen. Får se om de blir åska ikväll också, jag tycker de är ganska mys, bara de inte är för nära haha.

Skrev ju om den snygga sodastreamern i förra inlägget, efter många telefonsamtal får jag tillslut tag på personen som vet om sodastreamern finns kvar. Men ikke sa nikke. Ville verkligen ha den, så det var inte så kul.

Igår var jag i Oslo med min syster. Träffade även en gammal klasskommpis som jag inte träffat på år&dar. Hon jobbar nu som frisör, så duktig är hon! Det var en rolig dag med vissa inseidenter haha jag är inte chockad. Min syster och jag skulle ta bussen från Oslo hem vid 18.15. Så vi drar oss ifrån köpcentrummet vi var på i god tid tyckte vi, 17.30. Såklart så går vi av på en hållsplats försent när vi åkte spårvagnen. Det slutar med att vi får springa till bussterminalen och allt var som i en film. Vi kollar vilket spår den går på, då ser jag att bussen inte är där men jag ser den på vägen. Så jag springer efter den och jag fick verkligen hjärtat i halsgropen när den är i en rondell, men som tur är åker den så långt man kan i rondellen så den kommer mot mig igen!!! hahaha! Så jag viftar med våra biljetter och han stannar och som tur är var den den bussen. Jag och min syster gjorde en highfive när vi var på bussen. Jag älskar mig själv när jag har sån tur. Det var i alla fall en dag som jag tror gick bra, vi får se här till veckan!

Den 15 - 19 är jag i Stockholm, det ska bli väldigt roligt! Känns som att man alltid har något att göra, man planerar ju in saker när man är ledig, det är sommar de!

FotbollsVM är slut, tråkigt! Nu döjer det fyra år, men den som väntar på något gott.. Jag trodde ju på Argentina men det gick sådär, min pappa hade tippat på Holland och dom var ju rätt nära att ta hem de. Måste ändå säga att Spanien förtjänade verkligen det. Vilken glädje det var efter slutsignalen, men även sorg såklart för de som förlorade.

YES nu ska jag snart dra mig till jobbet


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0