jag kan måla hela världen lilla mamma

SÅ gulligt haha. En som har skrivit det vid en "bro" vid unda där ute jag bor. Kom bara att tänka på det. Tänkte "samtidigt" på den här:

HUR SNYGG ÄR DEN INTE??


En specialdesignad SodaStreamer av designern Karim Rashid, inte för att det säger mig så mycket MEN jag vill ha den!! Jag börjar verkligen bli sugen på att skaffa mig något eget. Tänk er då denna i ett kök. I ett modernt kök med färgerna svart och vitt, och så den här färgklicken på det. Jag vill ha den! För 750 kronor blir den min, OM jag blir helårsprenumerant på ELLE mat&vin som kostar 279 kronor.

Total kostnad: 750+279 = 1029 kronor

SKA JAG SLÅ TILL? =)

Är ju tvungen att ha dessa också...
   

Mango Mix, Pineapple Grapefruit, Honeydew Melon, Orange Peach Passionfruit - endast under sommaren 2010 :D



Yes jag är sugen på att ha något eget, efter att jag sett min mormors urfina lägenhet med bra läge. Tänk tt få handla själv, handla avokado, keso, frukt OSV hah drömmen ju. Jag trivs hemma såklart men snart är det dags för nya utmaningar!

Jag har börjat att jobba, det känns bra! I Augusti/september är jag 80-90% säker att jag ska flytta till Norge i någon månad/månader. Allt beror på om jag eventuellt får något heltidsjobb här i Sverige. Har börjat söka jobb i Norge och där har man fått positiva svar. Så ska nog på intervju till Oslo snart! Har ju boende där förhoppniongsvis, jättekul att testa på kollektivliv och jobba massa (älskar pengar). Ska plugga till våren ju. Har så många tankar. Jag sa nog ta ett sabbatsår efter något år när jag börjt att plugga, vill även studera omvårdnadsprogrammet ett år så jag blir undersköterska. Planer, planer haha!

Var ett tag sedan jag skrev så det händer ju saker hela tiden. Ähhm. JO JUST DE! Ska vara statist i en film, hur fräckt är inte det?? En film utav Lars von Trier- Melancholia. Skickade in en ansökan och tänkte inte mer på det, men nu för några dagar sedan så ringde dom upp från castingen och frågade om jag fortfarande var intresserad, jo jaa sa jag hha. Dom skulle då skicka bilden till han som har hand om kläderna i Danmark. Han var tydligen väldigt noga med färger. Nästa dag ringde dom och sa att jag hade blivit antagen. Man ska ha en finare klänning på sig, jag ska då ha den här ;) :


Det är viktigt att det är en långklänning. Scenen kommer att vara ett bröllop. Så under 10 dagar kommer jag att bege mig till Trollhättan för att vara med. Skådespelare som Kirsten Dunst, Stellan- och Alexander Skarsgård kommer att vara med.

De söker 40 kvinnliga och 40 manliga statister, plus erfarna serveringspersonal. De frågade mig även om jag hade någon i min omgivning som var intresserad, hör av er till mig:D Tjejer ska ha egen klänning och killar egen smoking.  


Lite uppdatering i alla fall! Ha det bra i solen :D
  



Postat av: David

KÖP sodastreamern! Ashet!

2010-07-07 @ 11:48:48
Postat av: Caroline

Grymmeinlägg du- kul att läsa:)

jag är sugen, kanske kan ta saras balklänning;)

2010-07-07 @ 16:26:01

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0