Nu: NOOOSA!

Här är det väldigt fint, och äntligen har vi en strand där man kan bada, föut har det varit väldigt höga vågor, så det är skönt! Idag gick vi upp klockan sex ock åkte buss från Brisbane till Nosa vid sju. Sedan tåg vi buss till hostelet, därefter en tur på stranden (suprise, suprise!) och sedan grillade vi! Det var smaksens, det godaste vi har lagat hittilis. Kött, sallad, tsatsiki och keso.

Vi har även hunnit med en fika med några vi träffade på surfcamp, mycket trevligt! Annars bara vi softar och bara är. Har det brabrabra!

Det händer inte så mycket, snart blir det båtturer och då kommer vi förhoppningsvis vara med om mer saker. Tummen upp på det tycker jag!

Jag hör köpt ny mobil = nytt nummer: 04 386 11 356 – väääääääldigt kul med sms…  :)








Postat av: Berith

Hej Melanie. Jag har läst om allt du varit med, jag förstår att ni har mycket kul. Men du är väldigt söt så du får nog passa dig vad det gäller killar,

så du inte blir kvar där borta. Här hemma är allt bara lungt. Kram mormor.



2010-02-13 @ 17:04:31
Postat av: Anonym

Hej mormor!! :) ja jag ska allt passa mig, är försiktig! Lovar. Har skickat mejl men d verkar inte ha fått det enligt mamma :(



KRAMAR!!!

2010-02-15 @ 10:52:11
Postat av: Moster Therese

Hej vännen. Håller me mormor, passa dej för pojkarna.Guuud va de ser varmt och gott ut! här e kallt och mer snö på g

kramar therese

2010-02-16 @ 09:48:37
Postat av: Anonym

Så himla fint kort

2010-02-18 @ 03:29:40
Postat av: Anonym

Så himla fint kort

2010-02-18 @ 03:33:36

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0