MAJAMAJAMAJA

Min lilla maja mår inte bra, hon hade fyra kramper fre/lör och i lördags försvann hon. Vi letade men hittade henne inte och hon försvinner aldrig. Antagligen ville hon dra sig undan när hon mådde dåligt. Men när jag jobbade igår ringde min syster och sa att de hade hittat henne! Gud vad skönt det kändes då! En som hade sett henne i ett dike hade ringt polisen som i sin tur ringde oss.

Maja är nu hemme men hon är ängslig, trött och flåsar av och till. Men hon har inte haft några fler kramper och hon börjar bli bättre och bättre! Det är bra att jag är ledig i tre dagar nu så jag kan ta hand om henne. Köpt massa god burkmat till henne, haha lilla maja! Hon går även på antibioteka, hon var hos veterinären i fredags så idag kommer troligen provsvaren sa dom när jag ringde tidigare idag. Är kanske borrelia. Så känns sådär just nu, hade planerat in lite olika saker att göra nu när jag är "långledig" men jag är ändå glad, för maja är ju trots allt hemma!

Som min mamma har sagt; hoppet är det sista som lämnar människan



Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0