1.AUG

HEJ HEJ HEJ!

Jag är ganksa pigg just nu. Jobbet gick finemang, allt ordnade sig ha ha haaa.... Bra det! Nu ska jag ta det lugnt ikv! Ta en promenad med maja, sedan kolla lite friidrott och ha egentid. YES YES: Imorgon blir det upp tidigt och iväg till jobbet, sedan kanske ta en snabb tuppluur, sedan är det av till Tjolaholmslottet haha, Nattinspelning som statist dårå. Det ska tydligen hända mycket i de scenerna och det ska bli den roligaste dagen enligt en av de ansvariga, så det ser jag fram emot. Vi kommer vara där 19.30 och slutar 6.30 hahaha gaaanska najs! Börjar jobba vid 14.00 så jag någon kommer nog vara ganska trött där någongång framåt kvällen. MEN är ledig på onsdag!

Att vara statist då.. Kan man ju kanske undra hur det är och så? Jag kan börja med at säga att jag älskart haha! Once in a life opportunity kan man kalla det, speciellt med dessa skådespelare!



Dessa plus alexander&stellan skarsgård och john hurt blandannat! Verkligen jättekul attse dom agera framför kameran. Dom är väldigt duktiga men vilket jobb det är!! Massa omtagningar är det. Lång väntetid är det också men hur kul som helst. God mat, personer som sminkar än oh gör iordning ens hår till och med under dagen går dom runt och fixar och donar. Man känner sig som är kändis! Ska ta med mig min kamera imorn, det är strängt förbjudet att ta kort, men får se.

På torsdag komme två tjejjer jag träffade i Ghana till mig. Ska bli urmysigt och jag längtar till att äntigen få träffa dom, var längesen nu! Tyvärr kunde inte en tjej för hon skulle till USA men dessa två kommer.



Var på fjorden i fredags, inte så mycket folk ute tyvärr! var hos emelie med lite folk innan. trevligt, sedan drog vi oss vidare till trägårn.



That was that. Over and out



Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0