what a day

Ingen bra dag idag. Försov mej. Sedan hann jag inte till träningen nu på kvällen för hade visst ingen bil så fick avboka. Blir arg på syster också för att hon tar saker utav mej utan att fråga. Idag hade hon min ipod (en "snäcka" är försvunnen som enligt henne var det innan hon tig den = hon har slarvat bort den), mina skor, byxor, jacka, linne?!?!?! samma sak igår - - haha jobbigt alltså!! Nu har jag iaf låst in allt av värde i min garderob.

najs dag alltså. har iaf fått handlat mej ett linne jag ska ha med mej när jag reser iväg :)

Postat av: ida

min syrra är likadan!! ilskan går inte att beskriva.

2009-09-15 @ 02:05:59

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0