Alla dessa kameror

Alltså, att köpa en ny kamera är ju verkligen inte det lättaste. När det finns så mycket att välja bland blir allt samtidigt mycket svårare. Om det bara skulle funnits 5-10 kameror man hade att välja bland skulle många problem vara ur världen. Nej, tur är väl det att det finns flera valmöjligheter. En liten jämförelse man skulle kunna dra är när man gick i den kära skolan. När man då fick ett arbete som man helt plötsligt själv kunde bestämma vad det skulle handla om, ja då blev det väldigt svårt. Som när man skulle välja ut vad man ville göra som projektarbete, då blev det också jobbigt eftersom det fanns så himla många olika saker man skulle kunna göra. Tillbaka till kamera nu då. Jag har ju nu några att välja mellan. Det som skiljer är priset, kvalién på kort och video. Tror det blir den dyrare varianten just pågrund av att videokvalitén. För filma är något jag vill göra i Ghana skulle jag tro!

Postat av: Palledaman

Varför satsar du inte på en systemkamera istället? Är så sjukt mycket bättre kvalité än på en kompaktkamera!

2009-09-06 @ 21:51:23
Postat av: melanie

jo vet! asbra är dom men orkar inte släpa på en sån när jag ska resa. får ju ha med mej lätt packning sen när jag ska backpacka :p

2009-09-06 @ 23:04:52
Postat av: nicoli

fasen sikken snygg blogg melanie!;)

2009-09-07 @ 12:14:29
Postat av: melanie

men fasiken tack niccan ;)

2009-09-07 @ 17:29:21

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0