Ny kamera, jo tack!

Den kameran jag har nu börjar bli lite småskrallig. Har ingen väska till den så det har tyvärr blivit en del repor. Vill därför ha en nu och fräch kamera nu när jag ska iväg. Har börjat kolla lite på vilken kamera jag vill ha, men jakten fortsätter. Här är tre stycken som ska vara bra. Den i mitten kan man till och med ha i vatten, ända ner till 10 meters djup, och den tål ett två meters fall. Inte illa!


Postat av: PernillaP

Jag skulle också behöva ha en ny kamera, den är inte riktigt hel längre ;)

Jag tycker den i mitten, för den verkar ju helt klart bäst så som du beskriver den !

2009-09-05 @ 22:03:54
URL: http://pernillapp.blogg.se/
Postat av: melanie

Men heeej haha! Det jobbiga är att det är så svårt att hitta en bra kamera för jag vill iaf såklart ha den bästa, och det blir det så dyrt!

2009-09-06 @ 18:47:24

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0