nattjobb!

Ska snart iväg och jobba natt. tummen upp på de! Helt okej är de men ensamt såklart. Har i alla fall laddat upp med film och tidningar till natten. Det som inhandlades var tre filmer för 99 kronor, veckorevyn, LÄTTA korsord och GENIhemma. Ska blir lite mer allmänbildad och ett smart sätt är väl då att plugga in svaren?? Haha jättesmart tycker jag själv. Köpte även cd&dvd skivor, ska bränna ut hajar som hajar, hoppas det funkar att titta på brända skivor bara! 

JOBB 21:15 - 07:00



Postat av: victoria wallin

Kul att läsa din blogg! Du är vansinnigt snygg på alla bilder. Skall du skriva här under dina resor?

2009-09-03 @ 22:19:48
Postat av: melanie

åhhh tack så hemskt mycket!! :) Japp, tänkte skriva här under mina resor så läs bloggen för att få reda på hur jag har dee! :):):)

2009-09-04 @ 17:07:08

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0