livet är till för att njutas

Idag har jag varit på torp och handlat saker till smörgåstårta. Har även gjort en nu, den blev väldigt god! Gjorde en liten bit till mej, för den stora är i källaren och ska stå där över natten så den saftar till sig lite. Det roliga är att jag nu även på jobbet ska göra en smörgåstårta där också, och även den ska stå över natten. Haha för gjorde en här hemma bara så att jag vet hur mycket osv jag ska ha i, hade ju min kära mor till hjälp och hon är grym på att göra den godaste smörgåstårtan.

Nu ska jag nog se lite dexter innan jag åker till jobbet. Har laddat ner både första & andra säsongen och jag gillart!







Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0