it's just a... rainy day today

Ahh jag gillar inte inte inte regn! Det bara förstör allt, tråkigt är de! När det är sol är allt så mycket bättre. Tänkte ta mej en promenix till sportlife där det bli bodybalance, men det blir ju lite svårt när det spöregnar. Så det får helt enkelt bli bilen istället. Det ska bli skönt med en "vighetsträning" haha!! Seriöst, jag tror att JAG är den ovigaste av alla jag känner poor me. Så får väl satsa på att träna 2 pass balance i veckan nu för att se om det ger något resultat.

Händer annars idag? kommenterakommentera :) Har ändrat designen lite idag, syns nog inte så mycket, men kommentera så ser ni säkert lite skillnader :p


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0