Tudeloo!

Nu ska jag iväg här om en kvart, ska bli najs. Släktingar och mat kan inte bli bättre haha :) Även idag hann jag med en tur på stan, känns som att jag har varit där varje dag i nästan två veckor! Fick köpt med mig godis, en bh, linne, nudlar och lite sånt. Känns konstigt att tänka på att vid den här tiden imorgon är jag säkerligen på Säves flygplats!

Postat av: gammal klasskompis

Ha det bra i Ghana Melli!

2009-10-16 @ 18:23:15
Postat av: Louise

Heej!



Jag såg att du skulle till Ghana genom resedagboken.se så hamna jag på din blogg. Jag ska nämligen också till Ghan fast jag åker den 1 nov i 2 månader. Lycka till med allt och dela gärna med dig om du har lite bra tips när du väl är där nere. Jätte svårt att veta om man fått med allt på listan.

2009-10-16 @ 18:48:40
Postat av: melanie

tack tack "gammal klasskompis" :)



Louise: Vad roligt att du har kommenterat!! Jag förstår hur du känner, det är väldigt kul att läsa tips och så vidare som andra volontärer skriver om, speciellt allt som har med packningen att göra! :) Så jag ska allt försöka att skriva upp nyttig info!! :D

2009-10-17 @ 14:16:59
Postat av: David

Ha det grymt nudu! Håll oss uppdaterade!

Kramar från Öa!

2009-10-17 @ 23:15:54
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: Arne

Hej Melli!!! Nu har du varit i Ghana i två dagar, vi på Mungigan saknar dig, så palla dig hem så får du jobba... Hehe...Skojade bara. Snygga bilder du har här på din blogg. Hoppas att din resa till Ghana inte var så omständigt som det lät. Simma lugnt och uppdatera oss... Kram från Natt Arne

2009-10-19 @ 02:42:21
Postat av: melanie

vad kul att lasa! jag hoppas ni har det bra pa jobbet! haha natt arne !! har ar det bara bra, jag trivs som fisken i vattnet :p Kraaam :)

2009-10-20 @ 23:53:38

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0