PIRRIG, NERVÖS, FÖRVÄNTANSFULL

Åhhh :) Fått mejl från en som ska åka till ghana samtidigt som mig, så intressant att läsa hur deras planering ser ut inför resan, man får tips vilket verkligen kan behövas. Igår när jag skulle sova låg jag bara och tänkte på hur det kan tänkas se ut när jag väl är i ghana.. För första gången började jag på allvar känna av resenervositeten. Den följer nu med mig i magen hela tiden, och så fort jag tänker på ghana så smyger den sig fram. Jag älskar att planera resor och att känna sig nervös är bara en del av allt som har med resandet att göra! Jag är nervös!

Jag kommer att vara så glad när jag äntligen sitter på gatewicks flygplats och ska gå på planet som tar mig mot Accra! För det betyder att jag har klarat av att först ha tagit mig till London genom Ryanair. För där kommer jag att landa i Stansted. Därefter ska jag åka buss med easybus till centrala london, och sedan ska jag byta till nationalexpress-bussen som tar mig till gatewicks flygplats. Bara det är ett så stort ÄVENTYR det bara kan bliii


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0