insats: 20 kronor

Shuu! Kommit hem efter en tur på sportlife, åhlens och willys!! Nu ska jag snart duscha! inte gjorde det än, fräsch man kände sig när man gick in på willys setiig och röd i ansiktet.. Jaja, är man tvungen att handla så är man! Min syster ska nämligen göra trerätters idag. Så mina kära gäster(en del av mysgänget och carro) som kommer idag, kom hungriga! Ta också med 20 kronor, för det är insatsen till pokern nämligen..... ;)

Fick även inhandlat ett par solbrillor, dom är sådär snygga för jag passar inte i dom, men jag får lära mig att trivas i de helt enkelt!!


Postat av: Amanda

Tack för en bra kväll :)

2009-10-13 @ 23:39:02
URL: http://alltsomarditt.blogspot.com
Postat av: melanie

tack själv! :)

2009-10-14 @ 12:26:26
Postat av: Anonym

mysgänget? Går ni på lågstadiet? väx upp.

2009-10-15 @ 13:59:54
Postat av: David

Mysgänget 4 ever! Synd att man inte kunde vara med! Men ni kanske (mot förmodan) hade det bra ändå!

2009-10-15 @ 17:29:35
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/
Postat av: melanie

jaa mysgänget forevvvaaah haha! synd du inte var me, nästa pokerträff(när jag kommer hem), måste du vara med på!

2009-10-15 @ 20:41:58
Postat av: Idatorevi

Tack så jättemycket för kvällen, det var så mysigt! :) Hoppas resan går bra nu och blogga massor, betydligt mer än sega sarri ;) ha det bääääst! Pusspuss

2009-10-16 @ 10:18:58

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0