Gatwick airport

Jaaa, da ar man vid gatwick flygplats nu da, som ligger i London! klockan ar 02:19 har nu och mitt flyg till Ghana gar vid 12:20... Sa just nu ar det lite segt. Ar anda valdigt nojd att jag sitter har! Det har gatt bra, forutom vissa missoden, men det raknade jag lite med faktiskt :p

Lite som har hant hitills da haha: Akte ju med ryanair till Stansted, sedan foljde jag strommen men kom pa att det kanske skulle vara bra att ha med sig vaskan, de jag foljde efter hade visst bara ett handbagage med sig, sa jag vande men det fick jag givetvis inte, hon i den gula vasten forklarade att jag var tvungen att ringa ett samtal till ryanairs sakerhetsavdelning, sagt och gjort, efter lite letande efter telefonen far jag tag i en kille msom kommer och moter mig och tar med mig in igen, var dock tvungen att ga igenom en sakerhetskontroll igen och det borjar givetvis att pipa. Sa blev kroppsvisiterad men inga problem va! Haha fick vaskan och begav mig till bussen. Var en asliten buss haha jag skulle aka med, han korde som en galning! Fick se mycket av London och gud sa snygga byggnader det finns!! Efter den tripper till centrala london(buckingham palace road 8) skulle jag byta till en annan buss som skulle ta mig till Gatewick. Nu ar jag iaf har ;;

... Aventyret fortsatter, eller borjar snart kanske man ska saga!! Blir en mellanlandning i Lybien innan Ghana.. Men sen ar jag antligen framme !!!! NAAAJS

Ha det bra nuuu !!  

Postat av: caroline

hahah, go girl!

spännande, de börjar bra!

2009-10-18 @ 10:35:47
Postat av: Ida

var rädd om dig!!!!!

2009-10-18 @ 18:08:40
Postat av: David

Haha! Drama direkt!

2009-10-19 @ 12:27:13
URL: http://lifeattheedge.blogg.se/

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0