bild-time!

Idag är det onsdag. Tiden går så fort. På ett sätt vill jag bara iväg så jag slipper fundera på hur det kommer att vara och så vidare.. Samtidigt känns det skrämmande att åka iväg helt själv men efter den här resan kommer jag att känna mig väldigt stark inombords!! Så känns det nu, ungefär som: "klarar jag det här, klarar jag allt" ;)

Idag har jag ringt infektionsmottagningen och bokat om en vaccinering till imorgon(glömde helt av den tiden igår). Det är den andra twinrixsprutan!

Tro det eller ej, men jag har även ringt till Skandinaviska Institutet-  Au pair in USA haha. Just nu så känns det väldigt aktuellt nästa år vid september/oktober någon gång. Jag skulle vilja uppleva det innan jag ska plugga vidare. Än så länge är det bara tankar och inte något jag har börjat att planera på riktigt. Utan det jag har gjort är att jag har blivit medlem så jag har ett konto som jag kan logga in på. Bara så att jag kan ta ut ett par referenspapper som någon på skolan i ghana kan skriva under, utifall att jag vill bli au pair. För att bli au pair behöver man minst ha 200 timmar man har passat barn. Dessa timmar kommer jag garanterat komma upp i bara av att vara där i tre månader.

Nu snart blir det familjefoto. Jag har övat med mamma hur hon ska le, herregud säger jag bara haha vilka miner hon gör. Ska bli kul att prata med henne i skype när jag är i ghana, väldigt oteknisk är hon så bara det blir en upplevelse att se henne sitta vid datorn med headsetet :p  


Postat av: Anonym

du är crazy my friend!

2009-10-08 @ 16:27:03
Postat av: Prick

Hej.



hur verkar skandinaviska institutet? får man några dagar i NY innan? som på en skola?



lycka till om vi inte pratar innan du åker

pussar

2009-10-10 @ 00:02:38
Postat av: melanie

japp dom ska vara väldigt bra! Läste på internet om dom olika och dom har fått bra betyg. Japp, man är där på en skola i några dagar! Bli "medlem" du också vetja!! :D



Och tack, vi höres!! Puss

2009-10-10 @ 17:27:33

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0