Too tired for this

Hallo! Hemkommen från en dag i göteborg och en kväll på bowlingen och butlers.

Fick köpt en del i göteborg vilket resulterade i ett antal påsar. Min mamma var med, vilket var väldigt bra så att någon kunde bära dom... På tal om mamma, hon hade jobbat natten och vi tog tåget nästan direkt när hon kom hem. Detta ledde till att hon var ganska övertrött. Så när vi var på väg hem fick hon skrattanfall av minsta lilla sak, såklart kunde inte jag heller hålla mig. Tyckte synd om arbetskompisen som slog sig ner bredvid oss, jag undrar verkligen vad han tyckte om min mamma haha!!! Alla de frågor hon ställde till han: (ett urval)
- Vad pluggar du? (teknik, programmerare)
- Hur många är ni i klassen? Medan han funderar hur många dom är; ahaa, det kanske bara är du och en till? (?!?!) (nja vi är ca 900 st) -skrattanfall på min tid var vi inte mer ään fnissfniss 15 stycken
- Då måste ni ha mycket praktiv väl om ni ska bli programmerare?

- Blir det inte mycket prat när ni är så många?

- Jo jag tänkte på en sak när vi åkte in.. Det borde vara väldigt lätt att få löss när man åker tåg.. Fnissss

ORKAR INTE HAHA crazymami

Afterworken var trevlig! Nu är jag trött och mätt! Hejdå bloggen, Hej sängen.



Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0