trala la la!

Jag har det bra har nere! Jag ar sa glad over att jag akte hit! Jag har lart mig sa mycket om mig salv och om livet.. haha det kanns verkligen sa, man lar sig att uppskatta saker! Och att ta del av livet har nere, kanns sa bra! Jag njuter sa himla ofta och jag tanker ofta pa hur bra jag har det! Som nar man sitter i en tro tro och det skumpar sa tanker jag att gud vad bra det kanns, detta kommer jag att saknar nar jag kommer hem. Haha men det ar sa skont! Man bara ar!! Supergott ar det! Man han inga rutiner utan varje dag tar man som den kommer! Ahh sa gott ar det! Man lever livet. Ska dock lborja att lyxa till det mycket mer har nere, borjar bli snal, och det kan jag ju inte bli?? Ar ju SAA billigt har nere sa varfor snala? :)

Jag har bra bra bra! Har kommit in allt nu, har vant mig vid det mesta! Jag hoppas att ni har det bra dar hemma! Har ar mitt nya nummer, hor garna av er :)
0543033849

Postat av: Anonym

Hej Melanie!

Gott att läsa att du trivs med livet där nere. Skickar hälsningar från oss på Mungigan! Ha det gott och var rädd om dig!

2009-11-24 @ 17:45:32
Postat av: caroline

miss you

2009-11-29 @ 19:14:21
Postat av: Arne

Hej raring!!! Kul att du trivs där nere. Ta det lugnt, vi (mungigan) vill att du ska komma hem helskinnad, så var försiktig. Man kan dö för mindre... Vi saknar dig och ditt fina leende... Kram/Arne

2009-11-29 @ 23:51:48

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0