Whitsundays soon

Snart drar vi ut pa en stor lyxig bat och lever livet dar under tva natter och tva dagar, ska bli gorkul. Vadret 'r ocksa bra nu, kan inte bli battre.

Liten update om vara planer for framtiden. Vi ska troligen, 85% sakert att vi aker till Thailand i slutet av mars och kommer hem i borjan av maj. Vi ska nog boka biljetter efter vi har kommit tillbaka fran whisundays. Vi ar busiga som carro skriver.

Ha det superbra, Uppdatering kommer efter batturen!!

Postat av: Pappa

Har kollat på nätet och Whitsundays ser underbart ut.

2010-02-27 @ 15:54:27
Postat av: från mamma

Åhhhh så glad jag blev när jag fick ditt sms och allt var bra, det går inte i ord beskriva. Men fatta vad orolig jag blev när de gick ut med Sonami varning kl. 22:00 Svensk tid igår och då inte få tag på dig (er)Så liten och hjälplös man känner sig på andra sidan jordklotet..:) :) :) Många kramizar lilla mamma

2010-03-01 @ 05:32:22
Postat av: Anonym

sunami varning heter det kanske eller så stavas det väl helt enkelt på ett helt annat sätt, men du förstår väl jag menar. Hi hi kramiz

2010-03-01 @ 18:54:52

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0