Inköpslista till morgondagen

Imorgon blir det en tur till torp- tänkte vara där prick 10! Börjar jobba vid två nämligen. Behöver verkligen köpa en del saker i sminkväg, har inget! Dock så funderar jag på om det är nödvändigt.. Behöver man smink i Ghana?? I have no clue. Blev så sugen på att köpa massor av saker på kicks efter att jag fick deras medlemstidning. Där tycker jag absolut man ska bli medlem, det bästa av allt är att det är gratis och dom har jättebra rabatter. Tillexempel så fick man den här gången 20% rabatt på valfri vara och även 20% på valfri mascara. Superbra måste jag då säga att det är.

Stor neccesär
Mascara dior
Ögonfransböjare
Puder
Solpuder
Nagelfil&dyl. - ska verkligen försöka få fina naglar
Träningsbyxor nike eller adidas
Plus något att ha på sig på AW-festen på fredag.

Brukar nästan alltid köpa något nytt när jag går ut, tröttnar nämligen väldigt lätt på allt jag har i garderoben.. Ska bli en spännande kväll på fredag måste jagh då säga, kan nog bli väldigt kul!


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0