++ - -

Tiden går fort, mer än en månad sedan jag bloggade? Haha hjälp. Känns som det var en vecka sedan. Max.

Jaa. vad har jag då sysslat med? Bra fråga. Ehm. Jobbat lite, börjat träna innebandy, vart på lägenhetsvisning, plockat svamp, vart i cypern

.. & funderat över vad jag vill göra in the future BAM BAM. Stora funderingarar
- hejdå polis, hejdå civilekonom   hej fastighetsmäklare karlstad 2011. Förhoppningsvis, om jag kommer in

En annan fundering: norgejobb vs sverigejobb




Orkar inte tänka på allt detta, det löser sig! Vill bli spådd igen, allt stämde så bra haha. Imorgon ska jag i alla fall på riktigt ta tag i jobbfrågan, åka till the boss wish me good luck haha


Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0