Bilder från skydivingen haha











HAHAHA !!!! Inte dom snyggaste bilderna direkt.... Men det var så det såg ut uppe i luften- 15OOO feet (4572 meter) uppe in luften. Fritt fall i en minut därav den öppna munnen.

Är i Patong nu. Här är allt bra. Konstigt att tänka nu är det nästsista söndagen osv.. Ha det bra i vårvärmen :D

Postat av: Pappa

Jag tror att du skrek när du hade öppen mun ,det hade jag gjort.

2010-05-02 @ 21:36:54
Postat av: melanie

YOU HAVE ABSOLUTELY RIGHT haha!! Jag skrev för fulla muggar

2010-05-05 @ 12:35:06
Postat av: Anonym

gud så hemskt, jag hade fått hjärtinfarkt om jag gjorde det luftdyket vill ja lova

kramiz mamma

2010-05-06 @ 01:17:52

Kommentera och gör mig glad:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Hotmail: (publiceras ej)

Om du har en blogg:

Här kan du skriva vad du vill:

Trackback
RSS 2.0